mediatvnews.gr

mediatvnews.gr
Μας βρίσκετε πλέον εδώ στο mediatvnews.gr

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Η ΕΣΗΕΜΘ "τιμωρεί" όσους αγωνίζονται;


Το "ευχαριστώ" του δημοσιογράφου Δ. Μακρή προς την πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΣΗΕΜΘ, δεν μας σοκάρει...Και εδώ στην Αθήνα ορισμένοι "συνδικαλιστές" και "ψηφισμένοι" θέλουν να πράξουν το ίδιο, να κόψουν την ενίσχυση των αγωνιζομένων εργαζομένων της ΕΡΤ. Έτσι για να μάθουν να μην αγωνίζονται...

Το δημόσιο ευχαριστώ του
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Οφείλω να ευχαριστήσω δημοσίως την πλειοψηφία της διοίκησης του σωματείου μας, το οποίο απέρριψε με… παρρησία την αίτησή μου να λάβω το χριστουγεννιάτικο βοήθημα των 500 ευρώ που απευθύνεται σε ανέργους.
Έτσι αυτοί οι καλοί συνάδελφοι με απέτρεψαν από μία απάτη στην οποία θα προέβαινα, δηλαδή να εισπράξω αυτό το ιλιγγιώδες ποσό ενώ δεν τους είχα προσκομίσει το εκκαθαριστικό της εφορίας μου.
Με την σοφή τους απόφαση πέτυχαν να μην γίνω τώρα στα γεράματα -και ενώ κάποτε συνυπήρξαμε στο δ.σ. της ΕΣΗΕΜΘ- παραβατικός, δηλαδή ουσιαστικά με έκαναν καλύτερο άνθρωπο.
Διότι το να έπαιρνα ως άνεργος, απολυμένος και αγωνιζόμενος επί 18 μήνες στα κτίρια της ΕΡΤ αυτό το βοήθημα από τα χρήματα -που επί το πολλαπλάσιο έχω προσωπικώς πληρώσει μέσω των συνδρομών μου- θα ήταν μία διακεκριμένη κλοπή, μία υπεξαίρεση χρημάτων που χρειάζονται για άλλες υψηλού επιπέδου δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα για τα ναύλα των ταξιδιών κάποιων στελεχών της ΕΣΗΕΜΘ στο εξωτερικό, ώστε γνωρίζοντας άλλα «εξωτικά» μέρη να αποκτούν αυτή την σοφία που χρειάστηκε για να απορρίψουν μετά βδελυγμίας το παράλογο αίτημά μου.

Η ευγνωμοσύνη που νοιώθω για τα συγκεκριμένα ευυπόληπτα τοις πάσιν άτομα είναι τόσο μεγάλη που τους υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βρεθούν το συντομότερο δυνατόν στη δική μου θέση, ώστε να μπορώ να τους ανταποδώσω το καλό που μου έκαναν, και έτσι να γίνουν και αυτοί ακόμα καλύτεροι –αν αυτό είναι δυνατόν- άνθρωποι.

Τους συνιστώ κατά την παραμονή των Χριστουγέννων να κλειδωθούν καλά μέσα στο κτίριο της ΕΣΗΕΜΘ και προς θεού να μην αφήσουν σε κανένα παιδί να τους πει τα κάλαντα διότι μπορεί ανάμεσά τους να βρίσκεται –το γράφω και ανατριχιάζω- και το παιδί κάποιου κλεπτομανή σαν την αφεντιά μου.

Όσο για τον Άϊ Βασίλη, μετά την απόφασή σας ενημέρωσα τα 2 παιδιά μου να μην κάνουν τον κόπο να του στείλουν γράμμα τι δώρο θέλουν, διότι ο ευτραφής Άγιος, ακολουθώντας το σοφό παράδειγμά σας, φέτος θα ζητήσει από τα παιδιά –ιδίως των ορθίων εργαζόμενων της ΕΡΤ3- να προσκομίσουν εκκαθαριστικό του οικονομικού έτους 2013, φορολογική ενημερότητα και ίσως πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων (η συμμετοχή στο «κίνημα» της Χρυσής Αυγής ή έστω στις «Ρίζες» του Μπαλτάκου θα ληφθούν θετικά υπόψη).

Και πάλι ευχαριστώ από καρδίας

Δημήτρης Μακρής

Πηγή: Ασύνταχτος Τύπος 

Δεν υπάρχουν σχόλια: